
Amplexus
AMplexus
Amplexus
Amplexus
Vi er amplexus; et team af studerende på cand. pæd. IT didaktisk design, 2024.
Her på siden vil vi dele vores projekter.

Christian Westin
31 år
Folkeskolelærer
Jeg læser ITDD fordi sammenhængen mellem formidling, læring og undervisning på den ene side og digitale teknologier på den anden, lader til at være irreversibel, på godt og ondt. Jeg håber på at tilegne mig ekspertviden i hvordan vi underviser på en bæredygtig måde ved brug af digitale teknologier.
Personligt citat: “If it is not right, do not do it, if it is not true, do not say it.” -Marcus Aurelius
Line Dalsgaard
34 år
Folkeskolelærer
Jeg har valgt at læse IT-didaktisk design for at åbne op for flere jobmuligheder og fordi jeg gennem mit arbejde som online underviser har udviklet stor interesse for området. Jeg vil gerne arbejde inden for udviklingen af digitale læringsplatforme og undervisningsmaterialer.
Personligt citat: „E-learning requires the same commitment to learning as traditional education, just without the walls.‟ – Anonymous


Gittiya
29 år
Socialrådgiver
Jeg har valgt at læse IT-didaktisk design, da jeg ønsker at få en fod indenfor IT-verdenen, samtidig ønsker jeg kunne kombinere uddannelsen med min socialrådgiveruddannelse, herunder min erfaring og socialfaglighed.
Jeg håber derfor, at jeg vil kunne bruge uddannelsen til at udvikle eller nytænke måder at arbejde på inden for det sociale område.
Personligt citat: „Balancen i livet er kunsten at nyde arbejdet og samtidig leve et rigt liv udenfor det.‟ – Ukendt
Navn: Martin Stie Svendsen
Alder: 31
Profession: Skole- og fritidspædagog.
Valg af uddannelsen ITDD: Min interesse for uddannelsen ITDD, blev vækket i forbindelse med mit arbejde som pædagog. Jeg har altid synes teknologi og arbejdet med mennesker er spændende, begge områder betyder meget for min hverdag. I denne uddannelse ser jeg et potentiale, hvor begge interesser kan udfoldes samtidigt. Jeg vil gerne i mit fremtidige virke, blive en ressource for forskellige arenaer. Jeg vil gerne bidrage med stærk viden, om hvordan vi imødekommer den foranderlige teknologiske verden i læringsmæssige sammenhænge. Jeg vil gerne være med til at skabe en ramme for at læringsarenaer imødekommer nye initiativer og værktøjer, så fremtidens børn, unge og voksne bliver motiveret til at lære og føler at undervisningen er differentieret og spændene.
Citat: ”Alle er genier. Men hvis du dømmer en fisk på dens evne til at klatre i træer, vil den leve hele sit liv i den tro, at den er dum” –Albert Einstein.
